27 Οκτ 2011

Μαρία Αραμπατζή «Για...Φαίη Σκορδά»

«Για μένα το κομμάτι “Mommy” τελείωσε τη μέρα που μου ανακοίνωσαν ότι δε θα το κάνω εγώ» δήλωσε η Μαρία Αραμπατζή, η οποία αναφέρθηκε στη σχέση της με την Φαίη Σκορδά:
«Είχαμε τις επαφές που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος που θα συναντήσει κάποιον άλλον στο πλατό. Συνάδελφοι είμαστε. Δεν έχουμε ούτε να μοιράσουμε ούτε να χωρίσουμε κάτι. Έχουμε ανταλλάξει και κάποια μηνύματα. Τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η 35χρονη παρουσιάστρια, ωστόσο, δεν μπόρεσε να κρύψει τη -δικαιολογημένη- ενόχλησή της καθώς έμαθε ότι δεν θα είναι η ίδια παρουσιάστρια της εκπομπής, την τελευταία στιγμή: «Εγώ το έμαθα μία εβδομάδα πριν την εγγραφή. Δηλαδή, εγώ ήξερα ότι την Πέμπτη “γράφω” και την Τρίτη έμαθα ότι δεn θα είμαι εγώ που θα παρουσιάσω την εκπομπή» δήλωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου