23 Οκτ 2011

Η Ναταλία μίλησε για Σίσσυ, Πάυλο, Βίσση και...έρωτα!

Η Ναταλία Γερμανού καλεσμένη της "Ελένης", έδωσε μια αποκλειστική και αποκαλυπτική συνέντευξη και μίλησε για τους πρώην συνεργάτες της, την κουμπάρα της Άννα Βίσση, αλλα και για τους έρωτες της!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ...


"Η Σίσσυ ήξερα ότι είναι ένα κορίτσι όμορφο, νέο, με ταλέντο, που πάντα, τόσα χρόνια ήταν συμπαρουσιάστρια του Θέμου, του Γρηγόρη, της Ναταλίας, κάποια στιγμή.. νισάφι πια! Είναι λογικό να υπάρχει η φιλοδοξία να κάνει τη δική της εκπομπή" απάντησε, ενώ τόνισε: "Ό,τι γίνεται, γίνεται για καλό. Και η Σίσσυ και ο Παύλος έφυγαν για να πάνε κάπου καλύτερα. Και σε εμάς η ομάδα άλλαξε, η εκπομπή ανανεώθηκε, πάντα βγαίνει κάτι καλό!"

Γεγονός το οποίο εντυπωσίασε τη Ναταλία Γερμανού ήταν το πόσο ακομπλεξάριστα χειρίστηκε η Άννα Βίσση το νέο της εγχείρημα και ο τρόπος που προέβαλλε τον εαυτό της: "Όταν είδα την Άννα να ανοίγει το ψυγείο και να λέει: τα χάπια για τη φωνή μου, τα χάπια για την εμμηνόπαυση” λέω “δεν το πιστεύω”. Εντάξει αυτή η γυναίκα δεν έχει κόμπλεξ!" δήλωσε.

Η παρουσιάστρια του Alpha παραδέχτηκε ότι έχει ζήσει πολύ έντονα τον έρωτα, παίρνοντας μεγάλα ρίσκα στις σχέσεις της, αλλά και στη ζωή της: "Έκανα πράγματα για τα οποία δε μετανιώνω" σχολίασε. "Οι περισσότερες σχέσεις μου κατέληξαν σε παταγώδη αποτυχία, τελείωσαν από δικό μου λάθος. Με ένα μαγικό τρόπο τις οδήγησα εγώ στο τέλος" ανέφερε χαρακτηριστικά.

Με απόλυτη ειλικρίνεια, ομολόγησε ότι έχει πονέσει πολύ στη ζωή της από προσωπικές σχέσεις: «Τρεις φορές “έπιασα πάτο”. Με γονάτισε ο πόνος. Υπήρχαν φορές που ήθελα μία αγκαλιά να κλάψω, αλλά και φορές που έκλεισα τα τηλέφωνά μου και είπα “αφήστε με να το περάσω μόνη μου, δεν θέλω να ακούω τη φωνή κανενός”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου