17 Οκτ 2011

Ελεονώρα Μελέτη Τι την εκνευρίζει στη δουλειά της;

Τι είναι αυτό που εκνευρίζει την Ελεονώρα Μελέτη στο επάγγελμά της; Το αποκάλυψε σήμερα με αφορμή την προβολή ενός ρεπορτάζ στην εκπομπή της, για τους ανθρώπους που κάνουν το χόμπι τους επάγγελμα.
Το πάνελ της εκπομπής της «Πρωινής Μελέτης» σχολίαζε τους διανομείς ποδηλάτες, οι οποίοι έχουν κάνει το χόμπι τους επάγγελμα. «Μου αρέσουν οι άνθρωποι που...
έχουν ένα χόμπι και μπορούν να το κάνουν και επάγγελμα και τσαντίζομαι που το δικό μου επάγγελμα δεν είναι έτσι» είπε η 33χρονη παρουσιάστρια.
Σε παλαιότερη δήλωσή της, στο Nitro, η ίδια είχε δηλώσει: «Το ότι η ζωή μου είναι πιο ήρεμη, ξεκούραστη και φυσιολογική τους μήνες που δεν κάνω εκπομπή, μου λέει πολλά για το μέλλον μου. Που σημαίνει ότι όταν τελειώσουν τα ψωμιά μου, θα κάνω άλλα πράγματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου