28 Οκτ 2011

Χριστίνα Πολίτη: "Είχα πει στην Βίσση να μην ..."

«Περίεργο» χαρακτήρισε η Χριστίνα Πολίτη το συναίσθημά της βλέποντας τη στενή της φίλη, Άννα Βίσση, να εκθέτει προσωπικές της στιγμές μπροστά στον τηλεοπτικό φακό: «Μου φαίνεται πολύ...
περίεργο. Μου έλεγε: “κάτσε να το δεις” , γιατί δεν είχα κάτσει την πρώτη φορά να το παρακολουθήσω όπως το παρακολούθησα χθες και μου φάνηκε περίεργο» δήλωσε η γνωστή δημοσιογράφος: «Δεν μου αρέσουν τα ριάλιτι. Δεν μου αρέσει ούτε αυτή η μουσική η μελό που σε εξαναγκάζει να λυπηθείς(…) Αλλά βλέποντάς το, την αναγνωρίζω ότι είναι αυθόρμητη εκείνη τη στιγμή. Επειδή την Άννα την έχω ζήσει, αυτό που δείχνει είναι η αλήθεια της εκείνη την περίοδο» δήλωσε για την 53χρονη σταρ.
«Της είχα πει να μην το κάνει (…) Η Άννα έχει δεχτεί κριτικές και χωρίς λόγο παλιά, έχει αντέξει πολλά πράγματα. Τώρα που έχουν και ένα λόγο να πουν..» συμπλήρωσε η Χριστίνα Πολίτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου