14 Οκτ 2011

Τηλεπερσόνα δήλωσε: "Έχω κάνει δέκα προτάσεις γάμου!"

Η ίδια μάλιστα παραδέχτηκε ότι θα ήθελε να κάνει οικογένεια: «Έχω κάνει καμιά δεκαριά προτάσεις γάμου, αλλά έφυγαν οι άνθρωποι» είπε γελώντας και συνέχισε: «Είναι στο μυαλό μου να παντρευτώ και να κάνω οικογένεια, αλλά το παιδί δεν είναι παραγγελία...λες και πηγαίνεις σούπερ μάρκετ! κάτσε να μεγαλώσω πρώτα!» τόνισε. 

 Ακόμη η Έρρικα Πρεζεράκου, για πρώτη φορά μίλησε για την προσωπική της ζωή: «Είμαι πάρα πολύ καλά» δήλωσε όταν ρωτήθηκε για τα προσωπικά της, ενώ το χαμόγελό της έλαμπε! Η πρώην κριτής του «Dancing with the stars» δεν ανέφερε το όνομα του άνδρα που της έκλεψε την καρδιά, αρκέστηκε όμως να δηλώσει: «Όπως τον θαυμάζω και  τον σέβομαι, έτσι κάνει και αυτός. Δεν είμαι ζηλιάρα, συνήθως δεν ζηλεύω».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου