28 Οκτ 2011

Ελένη Μενεγάκη «Δεν ήμουν καλή μαθήτρια»

Η Ελένη Μενεγάκη δεν ήταν καλή μαθήτρια στο σχολείο και το παραδέχτηκε η ίδια μέσα από την εκπομπήτης.

Με καλεσμένο τον Γιώργο Πυρπασόπουλο στην εκπομπή «Ελένη», η 41χρονη παρουσιάστρια αποκάλυψε ότι δεν είχε...
και τους καλύτερους βαθμούς στον σχολικό της έλεγχο! Αφορμή στάθηκε η δήλωση του ηθοποιού για το μαξιλάρι που είχε μαζί του στο σχολείο ώστε να κοιμάται άνετα, ενώ στη συνέχεια ρώτησε την παρουσιάστρια: «Εσύ; Ήσουν καλή μαθήτρια στο σχολείο;»
«Όχι!» απάντησε η Ελένη Μενεγάκη και εξήγησε: «Είχα σε κάποια μαθήματα καλούς βαθμούς, σε σχέση με τον έλεγχο μου που ήτανε.. άσ’ τα! Ήμουν μία μέτρια μαθήτρια. Αν έβλεπες μεγάλους βαθμούς θα ήταν σε κάτι που μου άρεσε. Στην ιστορία παράδειγμα, γιατί μου άρεσε η ιστορία.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου