5 Νοε 2011

Ποιο τραγούδι θυμίζει στην Ελεονώρα τον πρώτο της έρωτα;

Κατενθουσιασμένη ήταν η Ελεονώρα Μελέτη έχοντας καλεσμένη της την Κύπρια τραγουδίστρια Αλέξια।
Η παρουσιάστρια του Star ζήτησε να ακούσει στην εκπομπή το τραγούδι «Μόνικα» με το οποίο είχε συμμετάσχει η Αλέξια στη Γιουροβίζιον το 1981, εκπροσωπώντας την Κύπρο και θυμήθηκε τον έρωτά της στο δημοτικό:
«Να σου πω τι μου θυμίζει; Μου θυμίζει πούλμαν. Εμένα μου είχαν πάρει οι γονείς μου ένα walkman με κάτι ακουστικά τεράστια, το οποίο είχε μόνο "forward" και δεν μπορούσες να γυρίσεις πίσω να ακούσεις το τραγούδι. Και έβγαζα την κασέτα, την έβαζα από την άλλη μεριά, την προχωρούσα και μετά την ξαναγύριζα από την άλλη πλευρά, ώστε να έχει πάει πάλι σε αυτό το τραγούδι και άκουγα συνέχεια αυτό το τραγούδι και σκεφτόμουν τον Πάνο! Αχ! Πάνο!» είπε γελώντας η ίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου