12 Νοε 2011

Κωστόπουλος-Μπαλατσινού:Τι έκαναν μετά την πρεμιέρα του Dancing?


Ο κριτής του «Dancing on ice», καλεσμένος στο "Πρωινό ΑΝΤ1" ρωτήθηκε και για τη συνεργασία του με τη σύζυγό του, Τζένη Μπαλατσινού. Αποκάλυψε τι είπαν μετά την πρεμιέρα του σόου, ενώ παραδέχθηκε ότι ο ίδιος, στην πρώτη του εκπομπή πέρυσι, ήταν δέκα φορές χειρότερος από εκείνη στο «Dancing on ice».
«Μας πήρε τρεις ώρες να κοιμηθούμε. Εγώ ήπια τρία...
ουίσκι σκέτα. Η Τζένη καθόταν στο κρεβάτι με τον υπολογιστή κοιτούσε το blog της jenny.gr και τα σχόλια στο twitter. Της είπα την άποψή μου (…) Η οικογένειά μας έχει ένα χαρακτηριστικό: να αυτοφτυνόμαστε συνέχεια. Δηλαδή κάνουμε κάτι και το κράζουμε. Έτσι, ο σκληρότερος κριτής της Τζένης είμαι εγώ και ο σκληρότερος δικός μου κριτής είναι η Τζένη» τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου