30 Οκτ 2011

Η συνάντηση της Σταματίνας Τσιμτσιλή με την Άννα Βίσση

Τη συνάντησή της με την Άννα Βίσση περιέγραψε στην σημερινή της εκπομπή η Σταματίνα Τσιμτσιλή. Η παρουσιάστρια του «Πολύ μπλα μπλα» την περασμένη Παρασκευή βρέθηκε σε...
...εστιατόριο με την 53χρονη Ελληνίδα σταρ και αποκάλυψε τι είπαν μεταξύ τους, για το rocumentary «Όσο έχω φωνή» αλλά και για τις κακοπροαίρετες κριτικές που δέχτηκε η τραγουδίστρια για το νέο της εγχείρημα.
Ενθουσιασμένη από τη συνάντησή της με την Άννα Βίσση, η Σταματίνα Τσιμτσιλή χαρακτήρισε «ευγενή» και «φιλική» την απόλυτη Ελληνίδα σταρ και μετέφερε τη συζήτησή τους στους τηλεθεατές.
«Συζητήσαμε πάρα πολύ γι’ αυτές τις κριτικές που έγιναν εναντίον της. Αυτό που τη στενοχώρησε πάρα πολύ, ήταν ότι κάποιοι έκριναν με πολύ καυστικό τρόπο την επιλογή της να συμπεριλάβει και τον πατέρα της στο ριάλιτι» δήλωσε η παρουσιάστρια του Άλτερ.
Η Άννα Βίσση παραδέχτηκε στην Σταματίνα Τσιμτσιλή ότι παρακολουθεί τις μεσημεριανές εκπομπές και μάλιστα, ότι είχε συγκινηθεί όταν την υποστήριξαν στο «Πολύ μπλα μπλα», όσον αφορά το θέμα της προβολής του πατέρα της στο «Όσο έχω φωνή»:
«Μου είπε ότι μας βλέπει, όταν είναι σπίτι της και έχει χρόνο, οπότε να της στείλω τα φιλιά μου! Θέλω να πω ότι είναι πολύ ανοιχτός άνθρωπος, δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση ότι αυτό που κάνει, το κάνει μέχρι τελικής πτώσης. Δηλαδή, από τη στιγμή που είπε ότι “θα εκτεθώ” θα το κάνει!» τόνισε η 29χρονη παρουσιάστρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου