13 Νοε 2011

Αθηνά Οικονομάκου "Έχω τσιρίξει, έχω φωνάξει, έχω ψάξει κινητό"


Ερωτευμένη δήλωσε η Αθηνά Οικονομάκου  χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει περισσότερα στοιχεία για τον νέο σύντροφό της. Η 25χρονη ηθοποιός δεν θέλει να μιλάει...
δημόσια για τα προσωπικά της, ενώ ομολόγησε ότι την είχε ενοχλήσει όταν ο πρώην σύντροφός της Παναγιώτης Μπουγιούρης, είχε μιλήσει για τον χωρισμό τους.
Ζηλιάρα χαρακτήρισε τον εαυτό της η Αθηνά Οικονομάκου και περιέγραψε τη συμπεριφορά που είχε σε παλαιότερη σχέση της: «Έχω φωνάξει, έχω τσιρίξει, έχω ψάξει και κινητό και το θεωρώ και φυσιολογικό να έχει κάποιος τέτοια συμπεριφορά όταν αγαπάει και ζηλεύει» δήλωσε η ηθοποιός.

  ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ 


"Γύρο από το σπίτι μου είχε γίνει Καϊρο..."

Σάκης Αρσενίου «Με έχει φλερτάρει άνδρας!»

Σπύρος Παπαδόπουλος: «Δεν βλέπω ποτέ....»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου